Dag 2. Oranje-Argentinië zonder tijdverschil. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 2. Oranje-Argentinië zonder tijdverschil. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 2. Oranje-Argentinië zonder tijdverschil.

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Na een goede nacht slapen, zijn we vanmorgen vroeg met z'n allen in de auto gestapt om wat inkopen te doen in de plaats waar we de eerste keer op vakantie geweest waren, Haines City. Binnen een half uur reden we daar de parkeerplaats op van de allerbeste donutshop die wij kennen. Als je er nog nooit geweest bent, dan zou je er direct gas geven inplaats van te stoppen.
Gelukkig hebben we deze shop de eerste keer ontdekt toen we er dicht bij op vakantie waren, want de donuts daar zijn zoveel beter dan die van de Dunkin Donuts keten. Het is een klein familiebedrijfje waar elke dag veel verschillende gevulde en ongevulde donuts vers gebakken worden, je moet vroeg bij ze komen voor de beste keus, want op=op en het kan zomaar zijn dat je 's middags geen donuts meer kunt kopen.
Vandaar was het een klein stukje terug voor de grote Walmart, waar we voor vandaag het een en ander gehaald hebben om de wedstrijd van oranje door te komen. We steken de barbecue aan bij het zwembad en gaan dan genieten van lekker vlees en de wedstrijd. Voor Gert wat flesjes Corona en voor Petra en Lisanne, frozen mixdrankjes. Een uurtje rondgekeken in deze SUPER-store en op de terugweg bij de Dairy Queen de eerste heerlijke milkshakes van deze vakantie gescored. Zo langzamerhand weten we echt waar de beste, lekkerste etc te koop zijn.
Thuisgekomen nog even in het zwembad, want de temperatuur was inmiddels opgelopen tot 44 graden. Op dit moment horen we in de verte de eerste onweer en zakt de temperatuur tot 37 graden, en vallen de eerste druppels uit de lucht.
Nog een uurtje en dan begint de wedstrijd, wij zijn er klaar voor !!!!!

• 10 Juli 2014 - 07:19

Marjo:

Ik heb net de hamsters van mijn bureau gehaald.... Balen dat we niet gewonnen hebben!
    Hier is het vandaag ook warm. Veel plezier daar de komende weken!