Dag 6: Premium-outlets en vissen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 6: Premium-outlets en vissen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 6: Premium-outlets en vissen

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zondag leek geen goede dag om naar de parken te gaan, dus besloten de Lisanne, Petra en Michelle dat ze graag naar de Premium Outlets gebracht wilden worden, om uren te shoppen. Zo gezegd zo gedaan en Kirsten en ik hebben de dames weggebracht en zijn daarna zelf een rondje gaan rijden. Er moest getankt worden en we moesten nog even wat boodschappen doen. Ook zijn we nog even naar Disney Boardwalk geweest om een ijsje te eten. Op het afgesproken tijdstip waren we weer terug bij de winkels en hebben de dames met tassen vol kleding weer opgepikt.
De temperatuur was alweer flink gestegen dus thuis direct in de zwemkleding en genieten van het zwembad. Kirsten en ik hadden in de Walmart wat spullen gehaald om het vissen in het meer wat succesvoller te maken. Zowaar vonden we een ouderwetse dobber en loodjes, dus 1 hengel op zijn hollands klaar gemaakt en met pluimpjes brood aan de haak een poging gewaagd. En ja hoor, ook amerikaanse vissen bijten in een stukje brood en al gauw hadden we er al 2 op het droge. We hebben geen idee wat voor vissen het zijn, maar de eerste had gevaarlijk uitziende stekels, dus voorzichtig mee omgesprongen. Om toch te kijken of we op de amerikaanse wijze ook nog een vis konden vangen, heb ik de andere hengel ingericht met kunstaas, en ook daarmee is het eindelijk gelukt om een behoorlijke vis uit het meer te halen. Helaas is daarbij ook de molen van de hengel afgeknakt. De combinatie van kracht van de vis en van mijzelf waren iets teveel van het goede.
's Avonds hebben we nog even de bbq aangestoken om heerlijk T-bones en hamburgers te bakken.Het culinaire leven in de USA bevalt ons prima :-)