Dag 16: Een vrije vakantiedag - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 16: Een vrije vakantiedag - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 16: Een vrije vakantiedag

Door: Gert

30 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Weersverwachting voor vandaag: Veel Zon en hoge temperaturen, kortom een dag om niets te plannen en het weer over ons heen te laten komen. Waar kun je dat beter dan aan de rand van het zwembad en laten we die nu voor handen hebben. Dus zo kon het gebeuren dat we de hele ochtend en begin van de middag helemaal niets gedaan hebben, behalve poedelen en boekjes lezen in de zon. Maar ja na verloop van tijd kregen we toch wel een beetje trek en hebben we wat inkopen gedaan voor een kleintje barbecue. Steaks, worstjes en een caribean burger gehaald en bakken maar. Petra nam voor deze keer de bbq onder haar hoede, terwijl ik nog even wat bij het meer heb staan vissen. Petra riep dat de eerste worstjes klaar waren dus heb ik de hengels op de kant gegooid en hebben we samen onder de lanai lekker zitten genieten, van een stukje vlees en een drankje. Ik was van plan na het eten nog even te vissen, maar de duisternis valt hier zo snel in dat terwijl we aan het eten waren het al zo donker werd dat er van vissen dus niets meer kwam. Maar nu was wel de uitdaging of ik de hengels etc weer terug kon vnden in het donker en met een flinke hoeveelheid baco's op, viel dat nog niet erg mee. Maar met een lampje erbij vond ik ze terug en kon ik alsnog de boel opruimen. Daarna nog even languit op de bank basketbal op tv liggen kijken, altijd weer spektakel hier.