Disney's Animal Kingdom - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Disney's Animal Kingdom - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Disney's Animal Kingdom

Door: Gert

28 April 2008 | Verenigde Staten, Davenport

Zondagochtend waren we allemaal weer op tijd wakker en zijn we op zoek gegaan naar een ontbijtje onderweg. Bij een Dunkin´ Donuts, vlak bij ons huis, hebben we donuts gegeten. Daarna op weg naar Disney´s Animal Kingdom. Dat is een enorme dierentuin met attracties en shows.Als eerste wilden we de safari doen want ´s morgens zijn de dieren nog niet zo lui van het warme weer. Dus snel een Fast-pas gehaald en we konden na een uur al terugkomen voor onze safari. Na een rondje met de trein, waren we mooi op tijd terug voor de safari. Een korte rij voor ons maar we schoten niet hard op. Eindelijk stonden we vooraan en toen werd de busrit gesloten. Iemand was blijkbaar iets verloren en de parkwachters moesten gaan zoeken. Teleurgesteld liepen we de attractie uit, maar kregen van een parkwachter een kaartje waarmee we op elk moment van de dag terug konden komen om alsnog met voorrang de bus in te stappen .
Het was al erg warm dus op naar de wild waterbaan. Dit is de heftigste wildwaterbaan die wij tot nu toe bezocht hebben. Je wordt gegarandeerd nat en dat betekend niet wat druppels maar een volle laag. Gert en Kirsten waren de eerste twee die drijfnat waren en daarna volgde de rest ook nog. Kletsnat en afgekoeld verlieten we de wildwaterbaan en gingen op zoek naar de Everest. De Everest is een replica van de Mount Everest waarin de Yeti een achtbaan heeft gebouwd. Een hele mooie achtbaan die een groot deel in zijn achteruit door het gaat.
Ook hebben we de musical van Finding Nemo bekeken, echt Disney, perfect uitgevoerd met prachtige effecten. Na een hapje bij de Mac, hebben we ook nog de show van de Lion King gezien. Deze hadden we 3 jaar geleden ook bezocht en was weer net zo overweldigend. Daarna 's avonds weer naar huis en nog even lekker afkoelen in het zwembad.

• 28 April 2008 - 12:04

Cherlynn:

Was het eten lekker, donuts?
    Was de lion king leuk?
    Nog veel plezier en doe Mickey de groeten landjes!!!!!!!!!!!!

Groeten Cherlynn.

• 28 April 2008 - 12:21

Gert:

Hoi Cherlynn, jaaaaa de donuts zijn weer heerlijk. De Lion King was weer super en je moet de groeten van Mickey hebben. Hij vroeg al of je er niet bij was deze keer.

Groetjes tante Petra en ome Gert en natuurlijk Lisanne Michelle en Kirsten

• 28 April 2008 - 14:55

Kayly + Sanne:

hallo gewelldig allemaal!!! heel veel plezier en tot het volgende bericht!!! :):):):):):):):):):):):):):):)
    :):):):)

• 29 April 2008 - 05:57

Fam. Mensink:

leuk hoor hier gaat alles goed ook leuke fotos en verhalen hoop dat alles goed is en is het daar leuk fam. mensink
    (meeste groetjes kayly):):):):):):):P:):P:):P

• 29 April 2008 - 11:02

Paula:

hey vakantiegangers, wat ziet het er allemaal mooi uit en wat een villa zeg omn jaloers op te worden en wij maar zwoegen bij de KPN hahaha nog heel veel plezier.......en Gert gaat alles goed met je gezondheid!!!!

groetjes
    paula

• 29 April 2008 - 11:16

Marijke:

Hoi Landjes,
    We waren afgelopen zondag bij Dan en vroegen of zij al wat van jullie hadden gehoord. Natuurlijk was dat zo, en kreeg gelijk het adres van jullie weblog.
    Maandag niet veel tijd gehad want moest werken, dus dinsdag (mijn vrije dag) maar eens gaan kijken of iedereen zich wel vermaakt daar in the USofA. Maar zo te zien zit dat wel snor. Ik ga proberen het een beetje bij te houden, lukt het niet dan bel ik als jullie weer back home zijn.
    Heeeeeeel veeeeeel plezier en tot horens.Groetjes natuurlijk ook van Aad Stefan en Niels.

• 30 April 2008 - 11:51

Robbert:

heb jij al een orka gezien?
    Ik ben kampioen geworden met school voetbal!
    groeten van robbert

• 30 April 2008 - 12:00

Cherlynn:

Hoi,landjes.
    Ik ben derdes geworden met schoolvoetbal.
    Is het daar mooi weer??
    Hier is het mooi weer, wel twintig graden
    mooi he?

Groeten Cherlynn!!

• 30 April 2008 - 12:04

DAantje:

Hallo Globetrotters,
    TIS hier nu kningedag2008, lekker terrasweer en feesie.
    veel plusier!! en een fijne kningedag

• 30 April 2008 - 15:16

(o)pa:

Ik heb maar even gecontroleerd of de boel in orde was: alles was goed en de was staat schoon in de gang.
    Veel plezier verder.

Marjo heeft maar even getypt. Vandaag koninginnedag en wij gaan zo naar de wok-chinees. Tot de volgende keer.

• 30 April 2008 - 15:24

Liset:

heey landjes ik ben echt stik jaloers op jullie ik zou ook wel een eigen zwembad willen hebben echt vet relex. is het daar eigenlijk mooi weer in de weekenden wou het hier mooi worden nu is het regen en wind

veel succes in Amerika

• 30 April 2008 - 18:44

Jos En Marja:

Hallo buurtjes,
    Dat ziet er te gek uit daar,geniet ervan en veel plezier!P.S. kunnen jullie wat warmte hierheen sturen?