Dagje relaxen bij de pool - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dagje relaxen bij de pool - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen bij de pool

Door: Gert

23 Mei 2013 | Verenigde Staten, Davenport

Het beloofde vandaag meer dan 33 graden te worden en de benen waren nog moe van gisteren, dus lekker een dagje bij het zwembad gepland en genieten van het mooie weer. Nadat we genoeg zon hadden gehad zijn we 's avonds richting Kissimmee vertrokken om de laatste wensen va de meiden te kunnen vervullen bij de Walmart en daarna lekker te eten bij de TGIF (Thank God It's Friday). Een toepasselijke naa voor het moment, want inmiddels was het in Nederland vrijdag geworden. Ze hadden een zeer uitgebreide kaart dus was het weer moeilijkkiezen. Inmiddels zijn we gelouterde restaurantgasten geworden en bestelden eerst een aperitief en zeiden tegen de waitress dat we nog niet wisten wat we als hoofdgerecht namen. Hiermee creëer je wat meer tijd om rustig van je voorgerecht te genieten. Zoals gewoonlijk in de restaurants hier is de bediening supersnel en was het eten uitstekend.
Op de terugweg naar de villa reden we in de avondschemering langs Old Town dat er met alle lampjes fantastisch uitziet.
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we de koffers weer pakken :-(.
Omdat we pas 's avonds gaan vliegen hebben we mooi de tijd om og een mooie rondreis te maken, langs de kust. Vanuit Davenport rijden we naar Melbourne en vandaar door naar Cape Canaveral om daarna via Daytona Beach richting vliegveld Orlando Sanford te rijden. Hopelijk een mooie rit, de weersverwachting is in ieder geval geweldig goed 34 graden en zonnig.