Weer thuis met een jetlag - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Land - WaarBenJij.nu Weer thuis met een jetlag - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Land - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Weer thuis met een jetlag

Door: Gert

26 Mei 2013 | Nederland, Raalte

Na een vermoeiende dag zijn we gistermiddag weer thuis gekomen.
's Morgens opgestaan om de laatste aankopen te regelen en omdat we pas 's avonds gingen vliegen nog naar het strand gereden. Een rit naar Cape Caneveral en door naar Daytona Beach. Prachtige omgeving en natuurlijk een ritje met de auto over he strand van Daytona. Daarna op pad naar het vliegveld waar we veel te vroeg aankwamen. Eerst de auto ingeleverd en daarna zitten wachten tot we de bagage mochten afgeven.
Het is een klein vliegveld en we hadden het idee dat onze vlucht de enige was die dag. Ongelofelijk weinig passagiers in de vertrek terminal. Zodoende waren vlo door de controles heen en konen we nog wat eten in de foodcourt van het vliegveld. Terwijl we zaten te wachten zagen we ons vliegtuig voor onze neus landen en daarna konden aan boord. Het was inmiddels al donker geworden dus het opstijgen gaf prachtige Madurodam by night effecten door het raampje. Ook de landing in Miami, was prachtig om mee te maken. Mami was 1 grote0 lichtvlek vanuit de lucht. Na een korte stop om te tanken en wat passagiers in te laden, stegen we weer op om de oceaan over te steken. Een voorspoedige vlucht zorgde ervoor dat we om 14.00 uur al op schiphol landde en konden we op zoek naar de meiden die ons het Hello-Goodbye-momentje gaven. Zonder problemen liepen we door de douane
en konden we weer richting Lierderholthuis alwaar we het grote uitpakfeest met de meiden hebben gevierd. Gelukkig vielen alle aankopen in de smaak en zelfs de donuts uit Haines hadden de reis redelijk doorstaan. We kunnen weer plannen maken voo de volgend reis.