Epcot - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Epcot - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Epcot

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2008 | Verenigde Staten, Davenport

Het derde Disney-park waar we zijn geweest is Epcot. Een mooi park waar in het ene gedeelte veel attracties met betrekking op verschillende wetenschappen. En in het tweede deel hebben 12 landen een paviljoen waar ze wat van zichzelf laten zien. Toppers in dit park zijn Test-Track en Soarin'.In Test-Track ga je als een test-track dummy in een auto allerlei testen doen. Tenslotte rij je met zeer hoge snelheid naar buiten en dat is super. Soarin' is een attractie waarbij het lijkt of je met een hangglider boven verschillende gebieden vliegt. Dit alles met geureffecten, dus vlieg je over het bos dan ruik je het bos. Ook hebben Kirsten en Michelle meegedaan aan een spelshow, waarbij ze tegen twee andere kinderen een wedstrijdje moesten doen wie de hoogste toren kon bouwen. Ze eindigde gelijk dus kregen alle vier de eerste prijs.
Vandaag was het weer dik boven de 30 graden dus om 3 uur hebben we het park verlaten om thuis een duik in het zwembad te nemen. Nadat we weer waren afgekoeld zijn we 's avonds weer terug gegaan om het vuurwerk in Epcot te bekijken. Dit vuurwerk is midden in een grote vijver en gaat met grote vlammen en lichtshows gepaard. De vlammen zijn zo groot dat je de warmte kan voelen. Erg mooi om te beleven, al vonden we het vuurwerk in Magic Kingdom toch mooier.

  • 07 Mei 2008 - 12:49

    Jacqueline:

    lisanneee :D
    hihi ik heb je kaartje gekregen hoor!
    maar nu begint het hier ook wel weer mooi weer te worden XD
    ik ben hartstikke verbrand maargoed
    het is wel saai zonder jou hoor :O
    nja veel plezier nog he
    xxxxxxx

  • 07 Mei 2008 - 14:55

    Petri:

    hoi allemaal

    ik heb de foto's gezien en die ene dat Kirsten voor het stuur zit in een Cabrio en Michelle er naast en dat Gert even een Hummer moet proberen. Kirsten en Michelle wat is Test-Track.
    die Plutto als plant hé die vindt ik heel leuk die wil ik ook wel als plant maar ik denk dat die dan grooter is als mijn dan en ook grooter als mijn huis dan denk ik. Hé wat moesten jullie doen in de spelshow?????
    Michelle wat heb jij aan je hangen want ik denk wat is dat nouw en dat kan je op een paar foto's zien bevoorbeeld:die dat jij en Kirsten tegen een auto aan het leunen zijn. kirsten ik denk van die foto van Pluto als plantje hebben jullie die in dismey wold gemaakt en die van Sneeuwwitjes en de zeven bergen.

    Groten van Petri


  • 07 Mei 2008 - 15:10

    Petri:

    hallo allemaal

    gaat het allemaal goet met elkaar is niemand ziek geweest of andere dingen.
    met mij gaat alles goet.
    Kisten en Michelle ik heb goet nieuws en leuk nieuws te vertellen wat jullie denk ik dat jullie dat ook heel leuk vinden we hebben jonge poesjes gekregen het zijn er vier maar we weten niet wat het zijn jongens of meisjes en de moeder poes die heeft die vier poesjes in de wwonkamer onder het tafeltje ze uit gepoept.
    even een ander onderwerp over jullie foto´s die jullie er op hebben staan.
    van die foto met Sneeuwwitje en de zeven bergen is dat van roosjes gemaakt??????
    weer even een ander onderwerp.wat eten jullie in Florida eten jullie vies eten of lekker eten vinden jullie gewoon ons eten uit Nederland lekker of uit Florida.

    Groten van Petri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Davenport

Florida 2008

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Weer terug in Nederland

11 Mei 2008

Tussenstop in Chicago

11 Mei 2008

Op het vliegveld van Orlando

11 Mei 2008

Op weg naar huis

10 Mei 2008

Pirates en Princess Party

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 23322

Voorgaande reizen:

10 April 2024 - 07 Mei 2024

Florida 2024

25 Oktober 2019 - 17 November 2019

Florida 2019

15 Oktober 2015 - 07 November 2015

Florida 2015

08 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Florida 2014

17 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Florida 2013

22 April 2011 - 07 Mei 2011

Florida 2011

25 April 2008 - 12 Mei 2008

Florida 2008

Landen bezocht: