Speciaal voor Petri - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Speciaal voor Petri - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Speciaal voor Petri

Door: Kirsten

08 Mei 2008 | Verenigde Staten, Davenport

Hoi Petri,

Ik zal proberen al je vragen te beantwoorden.

1. Test Track is een attractie in Epcot waar je in een testauto wordt gezet en dan allemaal testen moet doen. ALs laatste gaat de auto keihard naar buiten en rij je met de cabrio heel hard een rondje. DIt is heel gaaf.
2. In de spelshow moesten we samen een toren bouwen tegen twee andere kinderen. Op het eind vielen allebei de torens om en hebben we gelijk gespeeld en kregen toch de eerste prijs. Dat was een sticker met daarop een medaille.
3. Michelle had een soort waaier met water omhangen. Met een knopje zet je de waaier aan en je kan dan water sproeien op je gezicht. Dat is lekker koud in dit warme weer.
4. De planten in de vorm van Pluto en Sneeuwitje zijn gemaakt in Epcot en zijn van allerlei planten gemaakt ook roosjes. Epcot is 1 van de 4 parken in Disney World.
5. Papa was niet altijd even fit en Michelle is ook een dagje ziek geweest. Ook Lisanne had een ongelukje bij het zwembad en heeft een zere voet.
6. Het eten is hier erg lekker. Veel dingen zijn hetzelfde als in Nederland, zoals, pizza, macaroni, hamburgers (maar dan lekkerder dan van de Mac), grote stukken vlees en pancakes (kleine dikke pannekoeken). Dus meestal wel lekker. De mensen eten hier minder groente dan in Nederland.
7. Papa, MIchelle en ik hebben de dolfijnen geaaid. Lisanne houdt niet van dit soort dingen en Mama maakte foto's.

Wat leuk dat je jonge poesjes heb, ik kom na de vakantie kijken.

Groetjes,

Kirsten