Dag 8: Rondtour Haines, Clermont en Celebration - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 8: Rondtour Haines, Clermont en Celebration - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 8: Rondtour Haines, Clermont en Celebration

22 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Voor vandaag stonden een heel aantal adressen op het programma waar we langs wilden gaan. Om te beginnen richting Haines om daar weer een 1,5 dozijn overheerlijke donuts te halen en ja, ze hadden zowaar berenklauwen vandaag. Vanuit Haines naar Prosner Park gereden en daar de Ross dress for less bezocht. Ook hier weer diverse inkopen gedaan en hup de achterbak weer half vol geladen. Daarna door naar Clermont, een mooie buitenwijk van Orlando. Erg heuvelachtige omgeving en nog originele grote sinasappelplantages. Bij 1 farm zijn we onderweg even gestopt en hebben een gallon sinasappelsap gekocht. Nou ja sinasappelsap, het smaakte een beetje naar mandarijnen maar wel lekker zoet. Op die farm was een ouderwets winkeltje met country home made voedsel. Blueberry wijn, ananaswijn, honing bbq saus en ingevroren alligatorvlees.
Na deze korte stop weer snel door naar Clermont waar de mooiste walmartvestiging lag die we tot nu toe zijn tegengekomen. Hier hebben we wat broodjes en fruit gehaald om op de weg terug te kunnen picknicken in een statepark. We reden het park binnen van Lake Louisa en wat een prachtige natuur. Aan het eind van de route was een klein strandje aan de rand van lake Louisa, waar we de meegebrachte etenswaren hebben opgepeuzeld. Na de picknick reden we door naar de volgende stop om handdoeken te halen en tenslotte richitng Celebration om de door Michelle zo gewilde taart te halen. In het kleine winkeltje heeft Michelle een lekker taart uitgezocht en we zijn snel naar de villa gereden. Omdat de taart uit de vriezer kwam, zijn we eerst de laatse aflevering van Overspel gaan kijken en toen we daarna de taart wilden aansnijden bleek het een ijstaart te zijn ....... We hebben hem snel weer in de vriezer gegooid, maar van de originele vorm was al niet veel meer over. Volgende keer beter het etiketje lezen, want het stond er toch duidelijk op hahaha.