Dag 22: De laatste dag voor de dag van vertrek - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 22: De laatste dag voor de dag van vertrek - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 22: De laatste dag voor de dag van vertrek

Door: Gert

05 November 2015 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen waren we al vroeg wakker en zijn we gaan ontbijten bij een IHOP (International House Of Pancakes). Eerst even de dichtsbijzijnde/makkelijk bereikbare vestiging op de laptop opgezocht en toen via een binnendoor weggetje daarheen gereden. We kregen twee mokken koffie en een thermoskan op tafel. Gelukkig stonden er al 4 kannetjes met stroop (deze keer duidelijk herkenbaar) op tafel, dus ook voor mij was het nu duidelijk in welke kan de koffie zat. Petra koos voor een soort flensjes met room en frambozen en ik ging voor de stoerdere Smokehouse Combo (scrambeled eggs, worstjes en 2 pancakes). Ook dit ontbijtadres is goedgekeurd. Toch wel handig om via internet de blogjes van diverse nederlanders te lezen, zodat anderen al voor ons de beste adressen hebben uitgezocht. Nadat we betaald hadden, ging de reis naar de Walmart om de hoek en hebben daar eindelijk de kerstkleedjes voor Lisanne gevonden. Volgende stop was één van de vele giftshops met souveniers, want er moet nog een sneeuw-schudbal worden gevonden van Disney met 2015 erin. Maar ook bij deze "cheapest"giftshop in town" konden we het niet vinden. Overigens was dat "cheapest helemaal niet waar, want we zagen diverse souveniers die bij de walmart en de trget veel goedkoper waren.
De temperatuur liep tegen het middaguur alweer tegen de 100, dus snel naar de villa en in de zwembroek om nog even te genieten van ons "eigen"zwembad. Petra is vast begonnen met het koffers-inpak-spel, terwijl ik dit stukje schrijf. Ik ben benieuwd of het ons gaat lukken vanmiddag om alles in de koffers te krijgen.
We hadden nog een restaurant op het lijstje staan waar we nog nooit geweest waren, maar waar de recensies laaiend over waren: Manny's Chophouse. Dus tegen de avond weer in de auto gestapt om dat restaurant op te zoeken. Daar aangekomen zagen we al dat dit een erg populair restaurant was, de mensen stonden in een dikke rij voor de deur te wachten op een plekje. Daar we al vaker geluk hebben gehad omdat we maar met z'n tweeën waren, toch maar langs de rij gelopen en ons gemeld als "party for two". Na het gebruikelijke hartelijke welkom en "How are you doing?" kregen we te horen dat we minstens 45 minuten moesten wachten voordat we een tafel konden krijgen. Nou dat was ons zelfs te lang en zijn weer richting Kissimmee gekoerst. We kwamen daar al snel langs de Olive Garden waar we met de meiden ook gegeten hadden en normaal staan daar de mensen ook buiten te wachten. Maar we zagen dat de parkeerplaats vol stond en geen wachtende mensen buiten!!! Dus de auto snel de parkeerplaats opgestuurd en we konden direct aan tafel. Dit hadden we bij een Olive Garden nog niet eerder meegemaakt, want ook deze keten is razend populair bij toeristen en buurtbewoners. Na heerlijke voorgerechten te hebben gedeeld kwamen al snel de hoofdgerechten op tafel. Petra kip met citroensaus en ik een soort grote caneloni gevuld met gehakt. We aten onze buikjes weer rond en omdat ik aan de Peroni had gezeten, is Petra terug gereden naar de villa. Het was al laat maar nog steeds lekker warm, dus lampen aan in de pool en nog even een duik nemen.

• 06 November 2015 - 11:10

Paula:

Wat een leuke verhalen ik ga jullie missen hoor...zo te lezen heerlijke vakantie gehad...goede terugreis..en nog ff genieten!! groetjes Paula