Dag 10: pool-dag en bbq - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 10: pool-dag en bbq - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 10: pool-dag en bbq

Door: Gert

24 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Davenport

De weersverwachting voor vandaag was heet, zonnig en heet. Onze thermometer heeft de 100 graden Fahrenheit weer eens aangetikt. Omdat we het idee hadden dat we te weinig van het zwembad gebruik hadden gemaakt en iedereen ook wel een dagje zonder auto wilde doorbrengen, besloten we vandaag rond de villa te blijven. De zon begon al vroeg te schijnen en na wat kleine wolkjes is het de hele middag zonnig geweest. 's Morgens toch wel even de nodige boodschappen in huis gehaald, maar de dichtbijzijnde Publix is slechts 5 minuten met de auto hier vandaan. Bij de villa hoort ook een gloednieuwe gasbarbecue, dus hebben we vlees gehaald om later vandaag op de gril te gooien. Uiteraard hamburgers, spareribs, maar ook Biefstukstokjes, met grote hompen biefstuk, ui en paprika.Daarbij een paar bratwursten, macaroni-cheese en garlic bread. Biertje erbij en braden maar. Ook heb ik nog even een hengeltje uitgegooid in het meer en haalde daar weer een vervaarlijk uitziende vis uit het water. We hebben geen idee watvoor vis het is, maar hij leek nog het meest op een baars, maar dan met 5 cm lange stekels aan onder en bovenvin. De meiden hebben veel liggen zonnen en in het bad gezeten/gezwommen. Zo hebben ze toch nog een beetje een kleurtje opgedaan, in een week die bol stond van het winkelen.
Morgen gaan we ze naar het vliegveld brengen om weer richting Nederland te gaan, maar het is nog even afwachten of we ze echt op het vliegveld achterlaten, want volgens United was de vlucht overbooked en is er een kans dat ze een dag later gaan vliegen. Daar zien ze gek genoeg helemaal niet tegenop. We zullen het morgen wel zien, wat United te bieden heeft.
Eerst vanavond nog 1x naar een Walmart voor de laatste aankopen die mee naar huis genomen moeten worden door de meiden. EN dan op tijd slapen om morgen vroeg nog even naar Haines te rijden.

• 25 Oktober 2015 - 14:59

Thea En Ton:

Hoi allemaal.
    Jaloersmakende reisverslagen.....Geweldig dat jullie zo genieten. Houd dat nog even vol. Groeten vanuit een herfstachtig en verkouden Zwolle