Dag 20: Lazy Sunday - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dag 20: Lazy Sunday - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dag 20: Lazy Sunday

Door: Gert

28 April 2024 | Verenigde Staten, Davenport

Lazy Sunday. Na alle drukke dagen was het plan vandaag uitslapen en wel zien wat we doen. Uitslapen ging goed tot 9 uur want toen kwam onverwachts de pool-guy het zwembad alvast een beurt geven. Normaal is dat op maandag, dus waren we even van slag en vroegen ons af of wij door de vakantie niet meer wisten op welke dag we wakker werden. Het bad werd weer schoon opgeleverd en de inmiddels donkergroene jacuzzi kreeg weer een boost om zo snel mogelijk weer helder te worden. Het aanhoudende droge warme weer zorgt er blijkbaar voor dat de algen in de jacuzzi het fantastisch doen. De pool-guy was verdwenen en hebben we wat ontbeten. Op het terras zittend, zagen we dat 1 van de alligatoren in het meer er vandaag voor gekozen had om een plek onder de boom in onze tuin in te nemen. Gert is tot zo'n 5 meter bij hem gekomen om foto's te maken. Het duurde niet lang of nummer 2 dacht ook dat onze tuin een prima plek was voor vandaag. Deze is nog net iets groter en sist en gromt van zich af. Het leverde in ieder geval wel mooie foto's en filmpjes op. De dames hadden weer genoeg van het zwembad en wilden nog heel graag met zijn drieën naar de Ross in Posner Park, hier zo'n 10 minuten vandaan. Gert had wel genoeg winkels gezien en bleef het fort bewaken bij en in het zwembad. De hele dag vergezeld door de alligator in de tuin, heeft Gert lekker liggen bakken in de zon en heeft ook nog even de Jacuzzi schoongemaakt. Ook nog even opa op afstand gespeeld door even beeld te bellen met Roxy die niet kon slapen. Ze wilde wel door de camera kruipen om bij opa in het zwembad te spelen.

De dames kwamen weer met plasticzakken vol thuis en hebben een heerlijk broodje brisket gemaakt. Michelle en Kirsten hadden zin om nog even vuurwerk te gaan kijken bij Disney, dus vertrokken weer om naar Epcot te gaan. Gert en Petra hebben de zon onder zien gaan vanf het zwembad onder het genot van een koffietje en een Mountain Dew. Morgen onze laatste Disney dag, dus staat het waterpark op het programma.

• 30 April 2024 - 09:23

Lisanne Land-Nieman:

Opa, water kijken! Opa Amerikakakaka!

Roxy vroeg daarna nog om Krokodil kijken. Ze heeft geen idee dat Amerikakaka zo ver weg is, want als het aan haar ligt loopt ze er even heen!

Vanmorgen zei ze bij de foto op de app, mama oma petra, mmm lekker mickey eten. Mama maken Roxy.

Ik heb haar beloofd als wij er weer is zijn, dan mag zij ook een mickey eten! "Ja, oké!"