Dagje shoppen en relaxen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dagje shoppen en relaxen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dagje shoppen en relaxen

Door: Gert

04 Mei 2011 | Verenigde Staten, Davenport

Om nog bij te komen van de drukke dag van gisteren, hebben we deze dag gebruikt om te relaxen bij het zwembad en na de ergste hitte weer wat winkels te bezoeken. 's Morgens ben ik met Petra nog op pad geweest om een nieuwe Walmart op te zoeken. Volgens de tomtom was er een nieuwe niet eens zo ver van onze villa. De meiden bleven thuis, om wat te DS-en en in het zwembad te duiken. Michelle die vanwege haar oorontsteking een paar dagen niet gezwommen had, had zich daqen afgevraagd hoe het was om op het dekzeil van het zwembad te lopen. Nou dat moest dus even geprobeerd worden toen pa en ma niet thuis waren. Zie de foto voor het resultaat. In de middag zijn we met z'n allen naar een outlet winklecentrum aan de andere kant van Orlando gegaan. Mooie zonnebrillen gekocht en weer bij Nike het een en ander ingeslagen. Het was al mooi laat voordat we weer in de auto zaten en we hadden nog niets gegeten. Nu waren we de hele vakantie al verschillende malen langs een enorme MacDonalds gereden, met een grote zak patat aan de gevel. Deze Mac hadden wij al omgedoopt in "de grote zak". We besloten in deze Mac dan maar eens wat te gaan eten. Ze zeggen daar dat ze de grootste Mac van de USA zijn, maar zeker weten doen we dat niet. Amerikanen hebben nogal de neiging om dit regelmatig te vermelden. Binnen werden we verrast door alle games die er gespeeld konden worden, en de exclusievere menukaart, dan alleen de gebruikelijke Mac-spullen. Ze hadden er een soor van Gourmet-Mac ingericht, met lekkere gerechten.
De meiden hebben snel hun friet en mcchicken opgegeten zodat ze snel naar boven konden voor de games. Na verschillende spelletjes gespeeld te hebben, zijn we de International Drive afgereden, die echt Amerikaans verlicht is 's avonds, met vele kleuren lampjes. Om half 12 waren we thuis en ben ik met Kirsten en een Corona weer eens het bubbelbad ingedoken. Lekker afkoelen voordat we weer gingen slapen.