De laatste dag :-( - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu De laatste dag :-( - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

De laatste dag :-(

Door: Gert

06 Mei 2011 | Verenigde Staten, Davenport

Helaas, helaas de laatste volle dag in onze villa, want morgen om half 3 's middags vliegen we weer richting Chicago. De dag is natuurlijk weer nuttig besteed met de laatste aankopen etc. We lijken met gemak wel de familie Marcos, met al die schoenen die gekocht zijn. Hopelijk gaat alles in de koffers passen. Aan het eind van de dag zijn we naar het door velen geprezen Outback restaurant gegaan. En inderdaad een prima restaurant op Australische basis. Op internet hadden we al vaak gelezen dat landgenoten daar zo genoten hadden van het traditionele voorgerecht; "de Blooming Onion". Deze ontplofte ui was erg lekker en ook de gerechten die we daarna kregen waren uitstekend. Wel lekker op zijn amerikaans geserveerd, dus met anderhalf uur sta je met een volle buik weer op de parkeerplaats.
Thuis aangekomen zijn we begonnen met alle "jachttrofeeën" te verzamelen en deze over de koffers te verdelen. Wat een werk, en helemaal niet leuk als je nog helemaal geen zin hebt om naar huis te gaan. Iets wat voor ons gezin redelijk uniek is, want we gaan vaak een dag eerder naar huis dan gepland.
Morgen dus het huis afsluiten, de auto wegbrengen en via Chicago met vlucht UA 0908 zaterdagmorgen om 9.25 uur weer te landen op Schiphol.

• 06 Mei 2011 - 07:44

Danny :

Goeie reis terug allemaal, tot gauw. En maak er nog een leuek laatste dag van. Tjow

• 06 Mei 2011 - 11:54

Jeannette:

Ja helaas, aan alle leuken dingen komt een einde. Geniet nog wel deze laatste dag. Succes met het pakken en een goede terugreis.
    Tot in Lierderholthuis.