Shop 'till you drop. - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Shop 'till you drop. - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Shop 'till you drop.

Door: Gert

29 April 2011 | Verenigde Staten, Davenport

Vandaag is het warmterecord voor 28 april in Orlando gebroken, met het bereiken van een temperatuur van ruim 35 graden. Als je vanuit een aircogekoelderuimte naar buiten stapte dan was het net of je een enorme klap kreeg. Dus geen dag om veel te ondernemen en hebben we veel in het zwembad gelegen. Maar in het begin van de middag begon het de dames toch te vervelen en wilde ze op pad naar de winkels. De eerste winkel was de Nike factory outlet in Kissimmee. Met o.a. het wensenlijstje van Robbert zijn we op zoek gegaan naar mooie schoenen, t-shirts etc. Nou daar kun je echt wel slagen, dus met zakken vol Nike-spullen gingen we de deur weer uit. Na een drankje bij de Wendy's en een bezoek aan een giftshop, werd de routeplanner ingezet om de Florida Mall te vinden. Dit grootste winkelcentrum van Orlando is een paradijs voor winkelende vrouwen, met alle boetiekjes, etc.
Ook zit hier de M&M shop, waar je M&M's per kleur kunt kopen. Altijd weer een prachtig gezicht, met al die verschillende kleuren. Kirsten heeft nog een scan gedaan, om te bepalen welke kleur het beste bij haar paste. De kleur purple (paars) kwam daar uit, tot grote blijschap van Kirsten.Deze kleur stond voor mensen die initiatieven namen en ook andere mensen aanspoorden om initiatieven te nemen. Dit hebben we tot 's avonds laat moeten aanhoren.
Met zere voeten en benen van slenteren, zijn we bepakt en bezakt in het begin van de avond weer huiswaarts gereden. Daar werden we weer opgewacht door de klimmende kikkers in ons portaal. We hebben bij Papa John weer lekker pizaa´s betseld en hebben net als vele gezinnen in Orlando, op tv met de pizza op schoot de 6e play-off wedstrijd van de Orlando Magic gekeken. Helaas verloren ze deze met 3 punten verschil en was tot de laatste seconde nog superspannend. Ze zijn nu helaas uitgeschakeld.

• 29 April 2011 - 19:37

Cherlynn:

Wauwwww, dit is echt iets voor mij. Heeeeerlijk allemaal. Dit ziet er echt fantastisch uit!!!!!!
    tot in Nederland, groetjes Cherlynn.

• 30 April 2011 - 15:52

Marjo:

Dit is echt gaaf! Ik zou vast nooit kunnen kiezen. Alhoewel: met morgen Heerenveen - Ajax voor de boeg is blauw wel wat. (En over Zwolle hebben we het verder maar niet.)
    Geniet nog een weekje!