Dagje at home. - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu Dagje at home. - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Land - WaarBenJij.nu

Dagje at home.

Door: Gert

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, Davenport

Vandaag hebben we vooral in en om het zwembad geleeft. Michelle was gisteravond al niet erg fit, en had vanmorgen keelpijn, oorpijn en koorts. Dus hebben we 's morgens snel de WalMart bezocht om de toch al goed gevulde huisapotheek verder aan te vullen met oordruppels, koorstwerende middelen etc.
Onderweg kwamen we een gestrande auto tegen met een State Trooper erbij. Deze politieagent probeerde de gestrande auto aan te duwen, maar toen dat niet lukte stapte hij in zijn auto en drukte met de auto zomaar de andere auto de berm in. Het blijven bijzondere mensen die amerikaanse politiemensen.
Toen we terug kwamen lag Michelle zelfs met een dekentje op de bank, wat televisie te kijken, dus ze was echt niet fit. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken, zodat ze weer met volle teugen kan genieten van het zwemmen en verdere activiteiten. Ook Lisanne was wat ongelukkig vandaag. Tijdens een stoeipartij met mij in het zwembad, schreeuwde ze het ineens uit. Ze had met al haar kracht geprobeerd mij uit mijn evenwicht te krijgen met haar been, en plotseling schoot er een felle pijn door haar kuit. Dus even later was de ziekenboeg uitgebreid en lagen de zussen naast elkaar op de zonnestoelen onder het afdakje. Vanavond dan maar vroeg naar bed met z'n allen, zodat we morgenochtend vroeg de troepen kunnen inspecteren op de gezondheid en eventueel dan gaan afreizen naat St. Petersburg aan de Golf van Mexico.
We hebben trouwens door deze extra rustdag wel via Radio 1 met horten en stoten de voetbalwedstrijden in Nederland kunnen volgen. Ajax is nog in de race, en PSV kan het kampioenschap vergeten. Internet is toch echt wel een mooie uitvinding.
Vandaag geen foto's gemaakt, want foto's van onze gebruinde lichamen, zittend en liggend in en naast het zwembad, zouden jullie alleen maar jaloers maken. Ik spring zo nog even in het bubbelbad met een Corona in de hand genieten van de ondergaande zon.

• 02 Mei 2011 - 10:24

Kayly:

nou dat is dan maar niet zoon mooi verhaal,,
    hopelijk gaat het met iedereen snel beter,
    ik ben wel een beetje jaloers dat daar gewoon een zwembad is bij het huis!!:O
    Hihi wil ik ook wel..

Nou.. tot de volgende verhalen.
    Kuss kayly

• 02 Mei 2011 - 12:57

Danny:

Tot dat "gebruinde lichamen" trok ik het nog maar de CORONA was de druppel hahahahahaha :) Het is jou/jullie gegund. Hopen dat MIchelle weer gauw opknapt en Lisanne nog een paar dagen kan lopen/hinkelen?! beterschap. en hier is het ook best wel een beetje mooi weer hoor. Ik ga nog even wat luchtbellen blazen in Pucca's drinkbak met een Freddie in mijn handen. Grtz,,